n

n

lauantai 11. tammikuuta 2014

Hello








Ostin tän ihan uusimman Escadan hajuveden viikko sitten ja aaah niin hyvän tuoksusta !

Mun veli osti tän levyn mulle joululahjaksi ja oon kuunnellu näitä biisejä aika paljon loman aikana 

Siiri pyysi mua, Elliä ja Saagaa katsomaan The voice of Finlandia ja oltiin siellä sitten keskiviikkona ja torstai iltoina. Keskiviikkona mä ja Elli oltiin vissiin niin väsyneitä jo että naurettiin koko ajan kaikelle kun noitten kuvaukset loppukin vähän myöhässä ja olin kotona yhdeltätoista ja torstai aamuna ei olisi millää halunnu nousta ylös.
Miten teijän eka kouluviikko on sujunu ja vuoden alku ? 
Mulla on ollut sairaan kiva viikko ja toivon todellakin että tästä vuodesta tulisi koko mun elämän tähänastisista vuosista paras ! 
Teen vielä toisen postauksen tästä päivästä :) 

xoxo Nelli

Ei kommentteja: