n

n

torstai 18. heinäkuuta 2013

Ruissalo

Moikkaa ! Oltiin edellispäivänä Alisan luona Ruissalossa, siellä oli siis minä, Elli ja Siiri. Meillä oli tosi hauskaa ja oltiin pitkästä aikaa kaikki neljä yhdessä. Pelattiin sulkapalloa,kuvattiin vähän ja hengailtiin ruissalossa yhden pyörän avulla. Lainasin ton ylimmän kuvan siiriltä koska mun kamera ei toiminu, ei hajuakaan mikä siinä on... anyways ton kuvan tarkotus oli vaan näyttää kuin ihana toi kukka panta on, aaah se on siis Alisan ja Topshopista 25e 
Tänään mä kävin yksikseni kaupungilla ja ostin kaiken mitä olin suunnitellu ja tarvitsin, kerrankin :D 
Keräsin mun instagrammista pari kuvaa koska kamera ei toimi :( 
Oliks teillä kiva päivä ? :)

Sain vihdoin ja viimein polaroid kameran !! Stockmannilta 89e + filmit 

Tää kuva on maanantailta kun olin äidin kanssa Ruissalossa

Mun uus turtle neck toppi bikbokista <3 Ihana ! Kuvaan pian nää ostokset mitä oon ostanu tässä lähiaikoina ja teen seuraavan Espanjan ostospostauksen sekä uuden bannerin :D Paljon hommia blogiin liittyen 

xoxo Nelli


Ei kommentteja: